3 Haziran 2014 Salı

PEYNİRLİ PİŞİ TARİFİ

 Kahvaltılarda ya da çay saatleri için yapabileceğiniz lezzetli hamur işi olan pişi tarifini vermek istiyorum sizlere. Uzun zamandır yapmamış ve yememiştim pişiyi ama geçenlerde arkadaşımın  yaptığını görünce çok özlediğimi farkettim. Ev halkınında özlediğini düşünerek hemen işe koyuldum ve bu peynirli pişileri yapıverdim.



Malzemeler:
yarım kilo un
yarım su bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
tuz
İç harcı için:
250 gr beyaz peynir
yarım demet maydanoz
kızartmak için:
sıvı yağ

Yapılışı:
 Hamurumuzu hazırlamak için geniş bir kaba yoğurdu,kabartma tozunu,unu ve tuzu koyup yumuşak bir hamur elde edene kadar iyice yoğurunuz.Hamuru dinlenmeye bırakınız.
Maydanozları ince ince kıyıp içerisine beyaz peyniri ekleyip iç harcımızı hazırlıyoruz. Daha sonra hamurdan küçük parçalar koparıp oklavayla küçük küçük açıyoruz. Açtığımız her bir parçaya 1 er kaşık peynir  harcımızdan koyup ikiye katlıyoruz. Daha sonra bir tavaya yaklaşık 1 su bardağı sıvı yağımızı döküyoruz. Sıvı yağ iyice kızınca hazırladığımız pişileri tek tek iyice kızarana kadar pişiriyoruz. Afiyet olsun.:)

0 yorum:

Yorum Gönder